Ma is itthon

Ma még itthon voltam betegmókival, aki szerencsére nem szenvedett nagyon, így játszhattam egy kicsit a kertben. Nem sokat, de nekiálltam a GoGo-Tanyának, hogy vízhatlan, és szélmentes bunki legyen télre a kutyának. Meg persze nézelődtem, szimatoltam, listát írtam, élveztem a napsütést, és örültem a kertnek. Olyan hangosak és aktívak a madarak! Jó hallgatni és figyelni őket. A méhek is dolgoznak még, most az őszirózsák vannak soron.Míg velük zümmögtem, eszembe jutott, hogy meg kellene csinálni az őszi permetezést, hogy szedhetnék a paradicsomokról hajtásokat és megpróbálhatnám átteleltetni őket. Most már a nyaraló szobanövényeimet is beköltöztetem, és egy helyre készítem a fagyérzékeny dézsásokat, hogyha eljön az idő, gyorsan cselekedhessek. Akkor fogom szétszedni a beültetésemet, mert szinte minden eleme felhasználható jövőre.



 





Megjegyzések