Túlélők és koránkelők

Hideg tél volt, de számos társával átvészelte az árvácska.

Ősszel is virágzott a bőrlevél, de úgy tűnik maradt még benne szusz.


Meglepetés! Nem emlékszem rá, hogy ez vajon mi lehet.

Virágzó krókusz-sövény és tyúkhúrmező.
 Ez utóbbi azt jelenti, hogy tápanyagdús a talaj, legalábbis az volt,  amíg a gaz gaz ki nem szívta belőle.
Sorakozó! - tulipánok

Megjegyzések

Tamás üzenete…
Szia Melinda!
Azta, ez a szép krókuszsövény, idei? Én még azt se vettem észre, hogy kibújtak volna a földből az enyémek!! Csak a tulipánjaim , és a nárciszaim bújtak már elő!
Nagyon szép lesz a kertetek, már most rengeteg dolgot véghezvittetek! A tanácsom fotózz, amennyit csak lehet! 2005 óta van digi gépem, és ma visszanézve az akkori képeket, nagyon meglepő a változás 5 év alatt!
Még 1 tanács, -remélem nem haragszol meg érte, ez inkább 1 tipp, mintsem tanács. Én is beleestem anno abba a csapdába, hogy a tulipánokat sorba ültettem. Szép a látvány, de sokkal mutatóssabb ha csoportokba vannak ültetve. Sokkal könyebb lesz később évelőket telepíteni köréjük.
Juhmeli üzenete…
Szia Tomi!
Örülök, hogy írtál. A krókuszhagymákat tavaly előtt ősszel vette Feri, 40 darabot. Most mikor kiástam őket, hogy velünk költözzenek, vagy 200-at találtam. Tavaly ősszel költöztek velünk együtt és már akkor ki is bújtak, van belőlük még egy sövény, de az még nem virágzik ennyire. Köszi a tippet, a hagymák elrendezésén könnyű változtatni - szerencsére. A gyümölcsfákén már nehezebb :)