Perzsa kockásliliom 2.

Elvarratlan szál

Tartozom még ezzel a beszámolóval.
Hát úgy néz ki, idén nem virágzik. Az őrületes növekedés megállt, és sajnos a felső levelek nem rejtenek virágbimbókat. Lehet, hogy megviselte a költözködés. Bár szerintem a virágzás elmaradása nekem, pontosabban a kíváncsiságomnak köszönhető. Tavaly nem távolítottam el a hervadt virágokat, mert meg akartam nézni, hogy képes-e magot nevelni. Örömmel tudatom, hogy magot hozott, valamennyi virág megtermékenyült, meg is szedtem a magokat, amiket kint felejtettem az udvaron és jött a vihar és ... 
Tudom. Béna vagyok. Szóval nem sikerült kideríteni, hogy csíraképesek voltak-e a magok. A növény viszont nem tudott elég energiát elraktározni a virágzáshoz, remélem most bepótolja. Egyébként ez nem szokatlan dolog az ő világukban, ezért szokták az elvirágzott szárakat eltávolítani például a tulipánokról is. Nem tudom, hogy történhetett, de tavaly nem fényképeztem le, vagy csak a képeket nem találom, ami jellemző lenne rám, állandóan keresek valamit. Remélem jövőre tudok saját virágot is mutatni, addig is Pepi kertjében lehet gyönyörködni bennük.

Más perspektíva






Megjegyzések