Tegnap és ma

Tegnap
 Ma
                                  Mégis van hóvirágunk!                               Az első krókusz

Megjegyzések

csakBea üzenete…
Nálatok már szépen olvad! Nagyon jól esik most a szemnek a krókusz sárgája!
BoGyo üzenete…
Nem semmi változás egy nap alatt! Csak úgy szippantja be a föld az olvadó hót! Nagyon szépek a virágok!!
Tamás üzenete…
Á-Á! Nem ér!!! Máris krókusz? Én is akarok!!!!!!!!!!!!! :)
Juhmeli üzenete…
Délelőtt a hó elolvadt, délután kinyílt a virág. Ő is Porsche.:)Mindjárt zümmög nálatok is! Szeretik a koránkelő méhecskék.
Juhmeli üzenete…
Kíváncsi vagyok, Katinak eszébe jut-e leszedni:)
Otthon Művek üzenete…
Nálunk már elolvadt a hó, szintén kb. egy nap alatt, bár az utcán, ahol nagy kupacok voltak összetolva, még ma reggel is láttam. A krókusznak viszont nálam még csak levélkéi vannak, bár azon is meglepődtem, előző nap még nem láttam semmit. Lehet, hogy mire ma hazaérek lesz virág is? Ki tudja... Szép a tied nagyon.
Hedvig üzenete…
Nálunk egész délelőtt zuhogott de olvadt is. Azért szánkóztunk egy kicsit.
Holdgyöngy üzenete…
Hát amire nagyon kíváncsi vagyok az én krókuszaim, lehet ki sem fejlődnek?!Naponta százszor nézem őket: bújnak-e már?
Holdgyöngy üzenete…
Hát amire nagyon kíváncsi vagyok az én krókuszaim, lehet ki sem fejlődnek?!Naponta százszor nézem őket: bújnak-e már?
Juhmeli üzenete…
Nálunk is van olyan krókusz, ami még a levelét sem dugta ki, de még reménykedem, köztük is van nagyon korai, mint ez a halványsárga, tavaly már január végén virágzott és van késői is, ami majd áprilisban fog.