Mindenki örül

Már nem csak a hátsó lépcsőre lehet kiülni! Feri meglepett egy kerti szettel. Persze lehetne összehasonlító elemzéseket futtatni, hogy mire volt leginkább szükség a háztartásban, de ennek tényleg mindenki örült. A kerítés meg majd egyszer kész lesz, meg majd egyszer lesz szivattyúnk is, de nem csak a munka van. Most már. A képek pedig magukért beszélnek.
 Még szét sem nyitottuk rendesen a székeket, a mókik már elfoglalták a helyüket.

Az aprónép a többfunkciós doboznak örül a legjobban. 
Csúszdázni a micusok is szoktak. Becs szó!

Megjegyzések

Éva üzenete…
Vannak olyan híreim, hogy a gyerekek jobban örülnek a doboznak, mint magának az ajándéknak.:-)
Kolléganőm unokahúga csodaszép babát kapott egyszer karácsonyra. A babát kézbe vette, majd egy határozott mozdulattal oldalra dobta egy: Te meg menj innen!" mondattal.:-) A dobozzal játszott aztán.
Tetszenek a képek, igazi birtokbavétele az ajándéknak s a doboznak is.
Csilla üzenete…
Nagyon jó kis "kiülőtök" lett...
Anno nekünk sem volt más,csak egy nagyanyánktól örökölt "tragacs",ami úgy nyikorog,hogy a kutya is elmenekül ha meghallja...
Amikor már "besokalltam" én is,hogy nincs semmi a földön,és tragacson kívül ahová le lehetne ülni akkor vettem néhány széket,asztallal...
Azóta is sokat hozzuk-visszük a kertbe...
De igazából a gyerekek annak az asztalnak örülnek leginkább aminek nemrég vágtam le a félig "szú ette" lábait...
Az egy "öreges-mamókás" asztal,ami tuti nem borul fel,ha rajzolgatnak rajta a csajok...
Holdgyöngy üzenete…
Mi is a kiülőkön dolgoztunk a hétvégén.
Juhmeli üzenete…
@Éva: A gyerekek csomagolás iránti vonzalmát már én is megfigyeltem, a rongybabáknak is a címkéje tetszett nekik leginkább. Legalább valaminek örülnek, még ha nem is annak, amire mi gondolnánk:)
@Csilla: A gyerekek remek újrahasznosítók, maradjon eme jó szokásuk:)
@Holdgyöngy: Már megvizsgáltam az eredményt. Nagyon szép lett.
Holdgyöngy üzenete…
Tudod Melinda, aki készítette a bútort úgy fogalmazta meg, tőle a szegények remdelnek. Sajnos csak fenyő, ahogy tájékozódtunk az igazi a keményfából készült lett volna. Az a tartós. Ebben a saját munkánk is benne van legalább. A férjem ehhez ragaszkodott, nekem egy másik szerelmem volt, egy áruháztól. Néztem a macsekoknak is jó bungizóhely. Mi tetszik a gyerekeknek? Állatkertben voltunk, köztünk járt a gólya, a páva széttárt farktollakkal, stb. Mit gondolsz mi volt a legnagyobb szenzáció?! Kakált az orrszarvú! Erről ennyit és a gyerekekről...