Sárga tulipán

Minden egy sárga tulipánnal kezdődött. 
BAnya kertjében láttam Mazsival a háttérben, akiről egyébként most az is kiderült, hogy  környezetbarát meghajtású. Napelemes. Aztán BAnya apukájának kertjében is feltűnt. Saláták és zöldségek között. Remekül mutatott. Rögtön beleszerettem és meg akartam tudni a nevét, hogy valahol beszerezhessem. A név nem lett meg, de sokkal több annál. Ígéret, hogy kapok magot belőle, mert jól szaporodik magról is. Nagyon örültem neki. A héten meg is érkezett a levél sok-sok gyönyörűséggel megtömve. Maggal, de nem tulipánnal, hanem kétféle kökörcsinnel, a hőn áhított tulipán hagymáival, ééééés virágifjoncokkal. Szellőrózsa és szívvirág palántákkal. Ezek is remek formában érkeztek, pedig harminc fok melegben utaztak pár száz kilométert. Sőt, a hosszú utat megkoronázta buzgó postásunk, aki a nagyméretű, buborékos borítékot valamilyen csoda folytán sikeresen tuszakolta be a levélszekrény meglehetősen keskeny nyílásán. 
Már kitaláltam a helyeket, este vetek, ültetek. Köszi Barbi a sok szépséget, vigyázni fogok rájuk.

Az utazók.

Megjegyzések

BAnya üzenete…
Szívesen. :) Tényleg egész jól bírták az utazást.
Remélem, jövő tavasszal már Téged is megörvendeztetnek a szépséges virágaikkal.
csakBea üzenete…
De jó dolgod van! Az ilyen csomagoknak örülök én is a legjobban :) Írd majd a további sorsukról!
Juhmeli üzenete…
Mindenképpen beszámolok arról, hogy hogyan boldogulnak, hogyan boldogulok velük.
BoGyo üzenete…
Sok örömet hozzájuk:)