Szöszmötölés a veteményesben

A rengeteg gazolás mellett folyamatosan készül az őszi-téli ágyás. Már kikeltek a retkek, a saláták, a spenót és a kismillió mángold utód. Ezeket kinyuvvasztom, mert mindenhol vannak. Csak az öreg, tavaly ősszel palántázott tövek körül hagyok meg belőlük. Dugtam őszi fokhagymát a sajátból és csopros hagymát abból, ami tavaly termett, de tavasszal elmaradt az ültetésük. Mostanra kevés kivételtől eltekintve elég lelkehagyottak lettek, de egy próbát megért a dolog. Még mindig vissza van a mák, ami szeptemberi terv, és a hely előkészítése a borsónak, répának, petrezselyemnek a tél alá vetéshez, de ott még most kezdenek beérni a paprikák, úgyhogy azzal ráérek.
Képjo 023

Képjo 026

Ami még folyamatban van, az a folytontermő eper átültetése, szaporítása. Idén fóliával takartam a talajt, úgy ültettem be a töveket. Remélem nem csak csigalakás lesz belőle. Van még sok homályos, van még sok meggondolandó, van sok új, van biztosan végrehajtani való és van néhány földtől elrugaszkodott terv is. Folyt. köv.

Megjegyzések

csakBea üzenete…
Nagyon pofás lett a veteményes, étvágygerjesztőek a növények.
Petra üzenete…
Olyan jó, hogy tele vagy lelkesedéssel. Szerintem másra is átragad:)
SzilviaA üzenete…
Javaslatodra pár hete én is vetettem fekete retket, szépen fejlődnek a palánták, köszi a tippet :)
Juhmeli üzenete…
@Bea: Igen, ez a rész már egész jól néz ki, holnap lesz kóstoló.

@Petra: Ó! Nahát! Nem is gondoltam. Hát csak ragadjon!

@Szil: Remélem szépen kikerekednek. Mi nagyon szerettük tavaly.