Palánta híradó

 Elég homályosak, mert ma nem mentek ki napozni,de azért mutatom.
 A szerencsések, akiknek már külön szoba jutott: Lizi csíkosai, a Yellow Goldfishek és a Golden Königek.
 Ők a Roma VF-ek egyik csapata.
 Tumbling Tom(i) bimbós, csak a jó időre várunk és költözik az állandó cserepébe. 
A kevésbé szerencsések, akik még közösködnek: a feketék és a szívek
Paprikák és padlizsánok, szintén friss lélegzetre várva.

Kitartás, már érkeznek a műanyag poharak! 
(Idén nem sikerült a szükséges joghurt és tejfölmennyiséget elfogyasztani.)




Megjegyzések

Monika üzenete…
Annyira szeretem olvasni a híradóidat!!!! :)
Régen én is nagy kertészkedős voltam,még fóliám is volt.
Mindent szerettem volna megtermelni a családomnak.Részben sikerült.
Ma a lelkesedés és az erő lecsökkent, de talán reálisabb is lett.:)
Carla üzenete…
It looks like you will be very busy planting soon. The seedlings look healthy.
Zsanianya üzenete…
Nagyon szépek a palántáid, imádom a blogodat, az én szívem vágya is egy fóliasátor, talán jövőre sikerül. Szeretem a gyerkőcös bejegyzéseket is, az én 4 évesem is szívesen segédkezik a kinti-benti munkákban :) A homokozós bejegyzésed lázba hozott férjurammal sűrű egyeztetésbe vagyok, hogy a miénk is elkészüljön :)
Otthon Művek üzenete…
Úúúúú de jó, hogy ezt most megláttam, gyorsan behoztam a paradicsomos ládát, merthogy az enyémek ridegtartásban, a teraszon laknak (mondjuk nem is ilyen szép nagyok), de ma tényleg nagyon hideg van.
Juhmeli üzenete…
Mamka, örülök az elégedett olvasóknak.:) Nálunk is tervben a családi pocak, hűtő és kamra megtöltése, amennyire csak lehet, de csak néhány száz négyzetméteren. Mindenből kicsit. És főleg olyant, amit boltban nem lehet kapni, vagy nem fizetnénk érte.:) Tény, hogy a veteményes igényli a legtöbb munkát, időt, odafigyelést. Mégis, a legnagyobb gazban is csak lesétálok, szedek, ami van és főzök belőle. Ez olyan jó érzés.:)
Juhmeli üzenete…
Carla, thanks for visiting our place.

Some of them will be planted to the garden soon, but I have to wait a few days because there were a few chilly at dawn.
Juhmeli üzenete…
Zsanianya, üdvözöllek nálunk, érezd jól magad!
Hmmm, fóliasátor. Nagyon jó dolog. Én is szoktam ábrándozni róla, de megelégednék néhány normálisabb ablakpárkánnyal is.:)
Jó munkát a homokozóhoz, majd megnézem, hogyan alakulnak az egyeztetések.
Juhmeli üzenete…
Adél, nálunk voltak fagyok hajnalonta, még a háztetők is deresek voltak, szóval azóta nem éjszakáznak kint. Nappalra pedig lelkesedés függvénye, hogy hányan mennek napozni. Ma senki, mert befagyott kint a fenekem a szélben.:) A paprikák még egyáltalán nem voltak kint.
Holdgyöngy üzenete…
Én ezt feladtam, s még mindig mosolygok a címlap fotón! Vagy írjam, hogy melegség költözik a szívembe?
BoGyo üzenete…
Hatalmasak már a palántáid! Nagyon szépek! Ha beindulnak, bőséges termésetek lesz!!
Nálunk is szépen haladnak a kis meglepetés magok:)
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, nem is kell mindent magad. Csak ahogy bírod erővel, egészséggel. A címlapfotó újra aktuális.:)
Juhmeli üzenete…
BoGyo, örülök, hogy működnek.:) Az a bajom a palántáimmal, hogy elég későn szoktak termőre fordulni. Legalábbis tavaly és tavalyelőtt alig ettünk saját paprikát. Remélem idén jobban muzsikálunk.
nijntje üzenete…
Oh, az én palántáim vizet sem hozhatnak ezeknek a gyönyörűségeknek. Talán túl korán mentek a hűsre, most 15-16 fokon vannak tartva, nem is fejlődnek valami szépen... A Tieid viszont burjánzanak! Irigység van...;)
Juhmeli üzenete…
Adrienn, nálunk a palánták lakáslakók, 17 foknál most nem kapnak hidegebbet, igaz alig lehet elférni tőlük, Bálint pedig nagy hódolójuk. Tegnap agyonverte az egyik ládát a paprikáknak hozott műanyagpohár göngyöleggel. Mára felálltak. Huh.:) Amíg szép idő volt, akkor viszont kint is éjszakáztak (5 fokban is), lusta voltam behozni őket.
Unknown üzenete…
A palántáidat irigylem. Nekem nem akar sikerülni. A paprikát egy nagy fekete bogár feltúrta, a magokat kiette. A paradicsom tűrhető, de kisebb mint a tied.
Ecka üzenete…
Tücsökcsapda? Erről írj kérlek bővebben, mert rengetek fekete tücsök ugrabugra a veteményesemben...
Juhmeli üzenete…
Gyula, sajnálom a paprikáidat. A paradicsomok meg majd belejönnek. :) Az enyémek egyébként nagyon sanyarú sorban vannak. Tegnap már fele megfeküdt, mire észrevettem, hogy szomjasak. Mára szerencsére felálltak.
Juhmeli üzenete…
Detti, a tücsköt én úgy próbálom elkapni, hogy akadályt ások (deszkát) a kedvenc útvonalaiba. Mivel nem szeret mélyre ásni, inkább megkerüli. Kerülés közben meg, a deszka végén, ha minden jól megy beleesik egy tejfölös pohárba. A föld felszínén látszik, merre jár. Nálam a káposztaágyásban ténykedik leginkább, bár a hagymáim is szépen megfogyatkoztak.:(

Itt egy link, én is innen kaptam az ötletet:

http://www.pocsmadar.hu/2009/06/15/kerteszkedes

Tavaly előtt 12 darabot fogtam így. Egy párat meg kapáláskor, ültetéskor csaptam ketté. Idén még semmi, de akadályt még nem tettem csak poharakat.

Remélem beválik nálad is.