Anya súgok valamit.

-Anya súgok valamit.-húz le Peti magához.
-???
-Apa megint egy fát hozott neked.
- :)

Való igaz, Feri tényleg nem ült a kezére. De ingyen volt. És nem fa. És nem is egy. Még meg is akarta kérdezni, hogy mennyit hozzon, de nem vettem fel a telefont. Ha felvettem volna, 6-8 darabot mondtam volna. Most van huszonhat mályvacserjém. A munkahelyének udvarából ásta ki a többször lefűnyírózott csemetéket. Legalább jó bokrosak már. Majd kitalálunk valamit.
Újabb feladvány.

Megjegyzések

Nyözö üzenete…
Hm, és a posta még meg sem érkezett. :)
fenci üzenete…
Én szivesen lennék a gazdája... :-)
Anikó üzenete…
:-) Nagyon jó! És a fejléc is, ismételten!!!
mancoka kertje üzenete…
De aranyos! A kis drága már azt is tudja, hogy hogy apa megszegte a növény vásárlással kapcsolatos megállapodást.
ha egyszer én is elérhetném ezt! Nekem mindig morog minden új szerzeménynél (Sokszor igaza is van)
Nekem kedvenceim a mályvacserjék, nagyon igénytelenek és szép sövényt lehet(ne) belőlük kialakítani, mert amint látom jó sokan vannak.
Juhmeli üzenete…
Nyözö, ????.

Juhmeli üzenete…
Fenci, igen, mi is szeretjük, csak most gyorsan kell cselekedni.:)
Juhmeli üzenete…
Fenci, sajnos ezek nem tudnak postán utazni jelenlegi állapotukban.
Juhmeli üzenete…
Anikó, nagyon bírom a szövegét, mostanában főleg.
Juhmeli üzenete…
Mancoka, Feri lassan nálam is nagyobb gyűjtő. De tényleg.:)
Nyözö üzenete…
Majd meglátod... :)
Nyözö üzenete…
Egyébként nagyon jó ez a gyerekszáj, nekünk már egy fal van teleírva Emmóc válogatott aranyköpéseivel. :) Főleg a kreált szavakat bírom, pl. a "Hamarosan esni fog, mert már szürkedezik az ég alja!" meg hasonlók. Gondolom Nálatok is nagy a fal...
Juhmeli üzenete…
Nyözö, tényleg nagy a fal, csak olyan sok feledésbe merül, mire felvéshetném...