Kerti tervek

Kerti tervek mindig vannak. Most ezek: ma/holnap virágmagokat, fűszernövényeket, hétvégén káposztaféléket, esetleg salátákat vet(het)ek. Hétfőn, kedden vagy szerdán paprikamagokat vetek és megmetszem a gyümölcsfákat is, ha az időjárás engedi. Csütörtök, péntek, szombat még mindig metszhetek és ültethetek. Ha kitalálom addig, hogy hová, akkor kiszedem a 'Sentinel' borókákat Tyúkországból és átültetem a vérszilvát is. Örülni fog a nép a megforgatott földnek és a gilisztáknak. Sőt, a paradicsompalántákat is szétköltöztetem joghurtos poharakba. És, ha mindebből egy sem valósulna meg, még akkor is gyönyörködhetek, akár  a sárban dagonyázva is:

 
A krókuszokban.

A krókuszokban.

A még több hunyorvirágban.

A még több krókuszban.

A leleményes állatainkban. 
Itt éppen a felszállópálya látható.

A termésben.





Megjegyzések

Bodzás Vendégház üzenete…
Pezseg a vérem nekem is. Találnunk kell egy traktorost, aki bele mer vágni a földünkbe, szántásilag... - szűk terület, fordulás alig, fagyökerek...jajjj! -Izguljatok bodzazsuzsáért!
Mr Eggs üzenete…
Terveim nekem is vannak mindig. Általában semmi nem szokott belőlük megvalósulni az időjárásnak hála.
Erika üzenete…
Nagyon szépen ébredezik a kerted!
Már el kellett volna ültetni a paprika-és paradicsommagokat?
Minden évben elfelejtem, hogy mikor kell, bár az is igaz, hogy csak megnőttek valahogy :))
mancoka kertje üzenete…
Hűha!!! Itt aztán tényleg van miben gyönyörködni!
Én is minden lehetőséget kihasználok, de nálunk sajnos még csak dagonyázni lehet a kertben.
BoGyo üzenete…
De gyönyörű az rengeteg krókusz!!!
Nálunk egész héten esett az eső, most is esik, már kezd nagyon elegem lenni belőle. A kis magoncaim kb meg is fulladtak:(((
Szépek vagytok!!!!
Nyözö üzenete…
Tökéletes program Meli! Remélem minden a terveid szerint alakul. :)

Itt most igen morcos időjárás van, zúg a szél, csepereg az eső a bokáig érő agyagos dagonyára... De talán du. tudunk kimenni kicsit meglesni mi is van a krókuszokkal-hunyorokkal.

Szép vasárnapot Nektek!
Juhmeli üzenete…
Zsuzsa, drukkolok, hogy összejöjjön! Nálunk ásás és/vagy rotálás van a veteményesben, de hát az egyre kisebb, már alig 150 nm. Hu, le is mérem.
Juhmeli üzenete…
Mr Eggs, akkor kívánom, hogy idén partner legyen az időjárás (is). Egyelőre nulla, amit megcsináltam, és nem az időjárás miatt, de még bizakodó vagyok.;)
Juhmeli üzenete…
Erika, még nem kell őket vetni, de lehet. Ha nincs fűtött üvegház, akkor a március első fele ajánlott hozzájuk, de hát nekem ez próbavetés volt, hogy élnek-e a magok. Mivel éltek - paradicsomok-, így maradnak. Ha nem lett volna sikeres, akkor pedig még lett volna időm beszerezni új magokat.
Juhmeli üzenete…
Mancoka, nálunk csak a tyúkoknál van igazi dagonya, de a metszéshez már jók a körülmények.
Juhmeli üzenete…
BoGyo, köszi! Úgy néz ki, hogy most talán kevesebbet kaptunk az esőből, mint mások, örülök is neki nagyon. Meg az sem mindegy, hogy többször éjszaka esett, így a nappal elviselhetőbb és hasznosíthatóbb is volt.
Juhmeli üzenete…
Nyözö, köszönjük, elég jó volt a hétvége időjárása. Nem esett, és ezzel azt hiszem mindent elmondtam. Sőt, tegnap sokat sütött a nap is. Ma mondjuk nem, de voltunk kint, volt is mit csinálni. Feri lambériázta a tyúkház negyedik oldalát, én pedig készülődtem a kispipik fogadására.
Remélem kisütött nálatok, hogy legalább sétálhassatok egyet.