Egy hét képekben ( április 18.- 24.)

Az utolsó tulipán csapat.

A mókik egyik kedvenc helye.

Mókik mindenhol.
 
Az évelőágy.

A kiserdő kizöldült sárgult, pirosodott. 
Már igazi erdőhangulata van.
És a hunyor még mindig tart. 

A rózsák gyönyörűen hajtanak, roskadásig vannak bimbókkal.
Jelenleg ez Feri kedvenc helye.

A galagonyasövényem, már hasonlít egy sövényre.

Mókikert mókival.

A veteményes hátsója.

Csak egy kép, amit szeretek nézni. 
A kis székeikkel, ahonnan a tyúkokat mozizzák.

A hideg nem szegi kedvét senkinek.

A múlt héten kihasználtam, hogy kaptunk egy kis esőt és igyekeztem megcsinálni azokat a dolgokat, amikkel a csapadékhiány miatt nem tudtam haladni. Kapáltam, gyomláltam, ástam a rózsakertben, az évelőágyban. Utóbbi üres helyeire ültettem is - verbénákat, tollborzfüvet, vetettem is - kúpvirágokat. Készítettem újabb befőttesüvegnyi gyomirtót és az évelőágyat behálózó sásfélét kínáltam meg vele ott, ahol nem tudtam ásni, vagyis a talajtakaró gólyaorrok és az őszirózsák között. A korábbi hasonló mutatványomnak már megvan az eredménye és döglenek az acatok, a komlók, de van még mit "kifesteni". A fennmaradó időben fűnyírás volt, a lenyírt fűvel és a szénával a málnasorok közét takartam be, hogy tartsa a nedvességet és építse a talajt. Aztán megérkezett a hideg és én csak pakolgatom, takargatom a palántákat. Hát nem valami sok egy hétre, de én már ennek is örülök. 

Megjegyzések

Erika üzenete…
De, jó, hogy Nálatok mindenhol Mókik vannak!:) Sajnos a mieink már ritka vendégek a kertben, főleg, ha fűnyírásról vagy gyomlálásról van szó... persze a medencéig, nyugágyig eltalálnak és hamarabb érzik meg a grillezett hús illatát, mint a rózsáét... remélem az ifjonckor elmúltával lelkes kertészek lesznek újra:))
Juhmeli üzenete…
Erika, a mi mókajaink tökéletes munkalassítók, de menedzsernek is kiválóak, reggeltől estig foglalkoztatnak minket. Kertész-segéderőnek ritkán jelentkeznek, de cserébe legalább hamar megunják. Meglátjuk, mi sül ki belőle. Belőlük.;)