Még több paradicsompalánta

Gyorsan. Szinte ingyen. Kései terméshez.

Mert van az a mániám, hogy nehezen dobok ki bármit. Főleg élő növényeket. Sőt frissen vágott, szakajtott növényi részeket. Az első nagyobb paradicsomkacsolás közben is csak az járt a fejemben, hogy milyen gyönyörű, erős hajtások! Milyen kár értük! Főleg, hogy a szósznak való paradicsomról van, amit a piacon vettem. Így dolgom végeztével -miket beszélek, ilyen nincs is nekem- összeszedtem a négy legszebbet és beletettem egy pohár vízbe őket. Egyiken már másnap megjelentek a gyökerek. A bimbós hajtáson csak egy hét múlva. Így egy hét elteltével szaladhattam ki a kertbe és elültettem őket a maradék saját magról nevelt palántákkal. Mostanra pedig szépen alkalmazkodtak, begyökeresedtek és növekedésnek indultak. Épp tegnap ültettem ki újabb három hajtást ugyanebből a fajtából.

május 24.

június 8.

Öten voltak, most pont egy tucat van belőlük. Közülük hét  palánta pontosan két hét várakozásba került. Kíváncsi vagyok, mennyivel később kezdenek teremni az anyanövényhez és a velük ültetett, de magról nevelt palántákhoz képest.




Megjegyzések