Cicahíradó

Jelentem, a micusok megvannak. Elmúltak hat hetesek és a szuterénban tanyáznak. Négyből kettő már kezd enni, de a többiek csak szopnak még. Az anyamacska is megszokott minket, a nagy áttörést a májkrémes falatkák hozták meg, azóta nem akarja tőből kitépni a karom a helyéről, ha megpróbálom megsimogatni. A kicsik közül a falánkabbak a szelídebbek -érthető okok miatt- ezek már remekül elsajátították a "hoztálvalamitakkorzörgökneked" magatartást. Egy maroknyi szőrgombóc, teli torokból dorombol és közben hasonló frekvenciában remeg az antennája. Nagyon élvezem a társaságukat, de a tervben sincs, hogy megtartanám őket. Kettőnek már találtam gazdát és nagyon reménykedem, hogy az anyjuk nálunk marad. 
Kockás, az anya.

Egy kupac.






Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Gyönyörűségesek! Az én macskauramat így hívták: alibánfai Vitéz Rozsdás Mihály Májkell. Az utolsó nevet vastagíthatnám, mert a te cicusodra hajazott. Májból és feldolgozásaiból sosem volt elég. A címlapfotódról egy tappancsocskák mindig hiányolok. Nem csizmácskát, tappancsocskát, a fiatalemberhez illőt.
Anikó üzenete…
<3 gyönyörűségesek! :)
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, nekem is hiányzik, gondolkodtam már rajta, hogyan lehetne a létszámot aktualizálni, de nem próbálkoztam még Matyival.
Juhmeli üzenete…
Anikó, akárcsak a te Micid, éppen kiegészítik mintázatban.
BoGyo üzenete…
Nagyon szépek! Remélem mindegyikőjüknrk sikerül gazdit találni! Jó cicázást:)
csipike üzenete…
Kis pihe puha szőrgombócok :-)
Monika üzenete…
Nagyon helyesek!!!!!!Amikor szopiznak és alszanak,nincs is gond.:)Van,aki elviszi a piacra őket és ott könnyebb nekik gazdát találni.,mert nem lehet nekik ellenállni.
Juhmeli üzenete…
BoGyo, csodálkoznék, ha ilyen szép micusok rajtunk maradnának, aztán meglátjuk, hogyan alakul.
Juhmeli üzenete…
Csipike, azok, bár már kezdenek strammabbak lenni, szépen erősödnek, és egyre barátságosabbak.
Juhmeli üzenete…
Mamka, egyelőre az anyjuk a fogas kérdés, szó szerint, ma megint megfegyelmezett. A kicsikkel nincs még gond.
Nyözö üzenete…
Igencsak helyes kis jószágok! Igen érdekes az anyamacsek ezzel a fekete-fehér foltosságon átütő rozsdacirmossággal.. Huhh milyen szavakat alkottam, lehet agyamra ment ma az eső!
Juhmeli üzenete…
Nyözö, az eső az én agyamra is ráment, vagy az agyam az esőre, de mindegy, mert már süt a nap.
A macsekok bármily szépek nem kellenek senkinek.:(