Hétvége képekben (október 8.-9.)












Semmi különös.
Csendesen telt a hétvége. 
Sétálgatással. 
Levélgyűjtéssel. 
Tyúkmozival. 
Cicasimogatással.








Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Jó volt veletek lenni.
Monika üzenete…
Békebeli .Csodás! A tyúkok nekem mindig békét,otthonosságot sugároznak.:) Cicus-mennyire átadta magát a dajkálásnak....A kacsák....
de főleg ti,a gyerekek....
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, örülök.

Mamka, akkor egyformán érzünk. Mikor kiengedtük őket, csak álltunk és néztük a csapatot, megunhatatlan és békés. A micusok nem annyira békések, de szórakoztatásban a legjobbak, a mókik pedig kétségkívül a leghangosabbak.:)
tubaroza üzenete…
Nagyon vártam! A tyúk mozit, a kacsákat és a cicákat és minten mást is!!!!Szeretek itt lenni :). Nekem olyan mint egy terápia, köszönöm hogy olvashattam abeszámolót!
Juhmeli üzenete…
Virág, örülök, hogy ki tudsz nálunk kapcsolni, hisz ezért járok én is hozzád. Jogsi megvan már? Az enyém még nincs, de már alakulok. ;)
Nyözö üzenete…
Nagyszerű ez a koraőszi hangulat! Ember-állat-növény békében egykupacban -- nem is kell ennél több erre a világra. Nagyon jó ez a képriport, szinte van hangja, illata is, és ez jó, és ez kell...
Juhmeli üzenete…
Nyözö, örülök, hogy tetszett, annak különösen, hogy a hangot csak elképzelni tudjátok hozzá.:)
tubaroza üzenete…
Hello,

Jaj, még nincs, de alakulok én is mint pupos gyerek a prés alatt.... még mindig félek és lassú vagyok..... Nem is tervezem, hogy messzire megyek az autónkkal, ha meglesz.... És te?

Ps.: A kacsáitok még mindig a legnagyobb kedvencek!!!!Puszi nektek!
Juhmeli üzenete…
Virág, nálam is a lassúság a legfőbb hiba. Én nem félek, de lehet, hogy kellene.;) Nálunk sem lenne hosszú táv, csak a gyerekeket kellene oviba, isibe, orvoshoz vinni, bevásárolni, mert ezeket most mind Feri intézi. Egyébként nekem könnyebb Pécsett megtanulni, mint neked, főleg, ha te Budapesten körözöl.
Igen, a kacsák jófejek, és méltóságteljesek. No nem a futók, ők csak jófejek.
BoGyo üzenete…
Igazi vadregényes kertetek lesz. Annyira tetszik minden!
(az újabb bejegyzésekhez nem tudok vmiért megjegyzést írni).
Sajnálom a cicákat! Remélem hamarosan beköltözik egy végleges lakó! Olyan kis aranyosak és úgy tudnak hiányozni!
A mókus csapat tünemény! Mennyit nőtt a kis móki!!!!
Juhmeli üzenete…
BoGyo, úgy tűnik a macska létszám még nem végleges. Remélem Bajusz Úr most már itt ragad, a mókik nagyon szeretik, és már igencsak beleszokott a benti rendbe, csak első éjjel ordított. Tegnap már Ferivel bóbiskolt a tv előtt a kanapén éjszaka.
Mókik nőnek, gyorsabban, mint eső után a gombák, még nekem is hihetetlen.
És a kert, vad is és regényes is. Lassan iskolaérett lesz egy-két része, én is csak állok, csodálkozom, és örülök, hogy kipróbáltam ezt is, azt is, egy kis amazt is. Egyet sem bántam meg. Pedig a kiserdő keresztbefordítása sokszor kérdéses volt, így lezárni optikailag és fizikailag is a teret, de bevált. Sőt, ha menni fog az építkezés, akkor még közelebbről is élvezhetjük a látványát.
Egyedül a Tyúkország elhelyezkedése nem szerencsés, túl közel a házhoz, és elvitte a veteményes egy részét, de még így is sok munka vizet lehordani. Szóval erős kompromisszum, ezt ilyenkor érzem igazán, mikor nem is tojnak a tyúkok.:P