Kerti 1000 képes

A kutya egyéb, nem várt, de annál nagyobb örömre szolgáló vonzata, hogy hosszú idő óta először a lakberendezésre is költöttem némi pénzt: zárható szemetes és WC kefe tartó, ami teljesen érthető, valamint egy finom süppedős fürdőszobaszőnyeg, ami csak kényeztetés, boldog tulajdonosa lettem. Ebből is látszik, hogy nem kell sok a boldogságomhoz, az álmaimhoz annál inkább, ezért új kéziszerszámmal bővítettem a már meglévő arzenálunkat. Megismerkedtem és örök barátságot kötöttem a csapszegvágóval, amivel betonacél hálókat szabhatok kényemre-kedvemre és megvalósíthatom néhány régóta dédelgetett kerti tervemet. Ezt is ráfoghatnám Goldira -rá is fogom-, mert érkezése adta meg a végső lökést a megvásárlásához, így a palánkkerítés alatti réseket pillanatok alatt lezárhattam, a kutyának mást kell kitalálnia, ha a nagy szökést tervezgetné. Én pedig, ha már terveknél tartunk, további terveket valósíthatok meg a fent említett barkács-segédemmel: befejezem a gyümölcsfa-sövény alagúttá alakítását, ha elkezdene futni a futóbab, ilyen rácsra futtatnám, és még az is lehet, hogy őszre-télre egy kis fóliasátrat készítek vele.
Még csupasz a háló, de egy-két év múlva záporozhatnak a fejünkre az almák és a körték.

Időközben volt mákszüret is.

Ki korán kel -mert egy kutya erre is jó, meghosszabítja a napot-, lemenő Holdban gyönyörködhet.

Feri fotóz: kasvirágok.

Focihoz felsorakoztak.

A tollas is nagy kedvenc.

Cukimóki.

Hullott alma gyűjtése.

A kajszi- és őszibarack mellett a  feketeszederrel is elfoglalom magam.

A kacsák is mindig kitalálnak valamit.

Kati szereti, ha rászállnak a pillangók.
Mégsem rám hasonlít ez a gyerek.

Feri fotóz: leander.

'Golden Delicious' a gyümölcsfa-sövényben.

'Remény' őszibarack.

Paradicsomágyás édesköménnyel és magától jött mángolddal.
Idén paradicsomvész ellen Polyversummal próbálkozom, nagyon kíváncsi vagyok, hogy beválik-e.

Mogyoró, a mókusok idén sem hagynak belőle.

A pancsihely egész pofásan néz ki.
Ide költöztettem Feri leandereit, így finom illatokban úszkálhatunk.
 
Móki-kunyhó alatt, Goldi kuckó, az ott ásott lyukban képes egész nap dögleni, még enni sem jön be.
Azt hiszem igaza is van.


Kilátás a kukoricagóré ablakából.
Egyszer nyári lak lesz belőle.
Vannak itt még tervek!









Megjegyzések

fenci üzenete…
Nagyon szép minden : a kert, a viragok, a mókik, a barackok...
Orsi üzenete…
Maga a paradicsom a kertetek, gyerekeknek főleg, mennyire élvezik már! :)
Andrea üzenete…
Meli nagyon jó fotók! Szép kis családod van, és ez a valóságban, karnyújtásnyira még élvezetesebb.)
Juhmeli üzenete…
Fenci, örülök, hogy tetszik.Gondolom nálatok is hasonlóan telik a szünet. Szürettel. :D
Juhmeli üzenete…
KyOrsi, köszi, a kert egy részével most elég jól állunk és a mókik tényleg élvezik. A medence mellett most az építkezésen való motorozás, biciklizés a sláger.
Juhmeli üzenete…
Andrea, jól esik, hogy így látod és örülök,ha jól érezted magad,minket nagyon feldobott a látogatásod, de Goldival nem tudtunk versenyezni, ő teljesen oda volt érted.
Andrea üzenete…
Mindenkinek kívánom, hogy az életében - legalább egyszer - találkozzon egy ilyen tisztaszívű, kedves családdal, mint a Ti kis családotok!)
Goldi a puha kis bundájával, a szépségével, szeretetével engem is levett a lábamról.))DD
Most csináltam meg az útolsó 5 barackból a finom, sűrű kis itókámat, amit viszek magammal Orfűre, jól jön majd úszás után. Jöhetnétek Ti is egy kis locsipocsira.., nem a strandra.
Én is köszönöm nektek a sokmindent.)
A nyárvégi újratalálkozás reményében...)) Goldit is hozhatjátok ám.
Juhmeli üzenete…
Andrea, gondolkodtam az ajánlaton, de végül itthon maradtunk, elmolyoltuk az időt.