Kutyameleg

Mostanában sok időt töltünk a házban, elbújunk a forróság elől a forróságba és elfoglaljuk magunkat. Gondoltuk szétkapjuk a házat, mert biztos eltelt már a két év az előző bútortaszigálás óta, egyébként pedig azért, mert a jelenlegi konyhahelységet elbontják és ott lesz összekapcsolva az új ház a régivel.

A konyha már az ebédlőben.

Ugyanaz aprómókival.

Fél konyha a helyén.

Meg lehet pihenni a sok munka után.

Élni tudni kell.
Goldi nagy cumitolvaj.
 Meg papucs.
 Szandál. 
Gumicsizma.
 És meg ne feledkezzem a seprűről.







Megjegyzések

kovtama üzenete…
Istenem, ez a cumis kép! Megzabálom annyira cuki :) Csak mondom, nagyobb korára is pont ilyen lesz, talán kicsit lenyugszik, de igazából ők egész életükben ilyen kis "majmok" maradnak :) Nagyon aranyos. A gyerkőcök is :D
Holdgyöngy üzenete…
Így azért lehet bírni a meleget. Azt hittem nem jól látok. A cumis fotó!
Juhmeli üzenete…
Kovtama, örülök, hogy ezt írod, lesz min szórakoznunk még sokáig. Matyi szívesen megoszt bele mindent, ha autózik, a kutyának is ad egyet, ha kockázik szintén, ha cumizik, akkor dob egy cumit a kutyának is, így tartalék cumiból betáraztam.:)
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, én is így voltam vele, mikor arra sasszéztam a mosott ruhával, hogy nem jól látok, cumizik a kutya. Aztán már mindegy alapon visszatáncikáltam a fényképezőgépért és lecsattintottam.
BoGyo üzenete…
De édes:))) Nagyon jól haladtok az építkezéssel!
Juhmeli üzenete…
BoGyo, nagyon cuki volt, hagytam is, had élje ki magát, aztán persze kibújt belőlem a gonosz boszorka, és elvettem tőle, nehogy megegye. Építkezés reméljük újra beröffen, és minden nap szórhatom a képeket.:)