Januári tavasz

Igazi szülinapi ajándék ez az időjárás. Az már csak a hab a tortán, hogy itthon élvezhetem, mert Matyesz táppénzre jutott, és juttatott, amit szerencsére ő sem bán, és igyekszik az udvaron eltölteni a lehető legtöbb percét. Akárcsak én. Az udvar rendbetétele közben virágzó hunyort találtam az előkertben, ami azért is csodálatos, mert nem is tudtam, hogy ott is van hunyorunk. Aztán, mikor a tyúktrágyát talicskáztam hátra a komposztra, a fűzfák integettek bolyhos virágaikkal a kupac felett. Rögtön arra gondoltam, hogy már csak a krókuszkáim hiányoznak. Vajon hová lettek? Kis keresgélés után előkerült a vödör, amibe kiástam őket. Nyáron locsolgattuk, őszre elfelejtettük, most megtaláltam és elültettem őket. Remélem túlélik. Még az is lehet, hogy holnap kertészkedek egy kicsit a szedresben, vagy a málnásban. Jó lenne.








Megjegyzések

mancoka kertje üzenete…
Ó, de jó! Nálatok már tavasz van! Itt még mindig mindent hó borít, fagyos minden.
Jó kertészkedést neked, Matyinak meg gyógyulást a kertben! Élvezzétek a téli tavaszt!
Holdgyöngy üzenete…
Ekkorák a krókuszok? Nálunk a szárak törnek csak elő.Jobbulást Matykónak!
Beszter üzenete…
Isten éltessen szülinapodon! Adjon egészséget és sok kertezést! Nálunk ilyenkor télen (vagy mi is van most) a virágoskert egész nap árnyékban van, mégis december óta virít a hóvirág, bújnak a tulipánok, nárciszok, díszhagymák...
Unknown üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Juhmeli üzenete…
Mancoka, köszönjük a jó kívánságokat, meg is gyógyult és a hétvége is remekül telt odakint. Sőt, mivel már világosban érünk haza, így volt, hogy hétköznap is dagonyázhattak kint.
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, idén nagyon korán kezdték, nem is tudom, volt-e januárban virágzó krókuszom, de most kétféle is virít. Nagyon örülök nekik. Matyesz jól van, a héten már voltunk dolgozóban.
Juhmeli üzenete…
Eszter, köszönöm a kívánságokat, mindre igényt tartok és meg is teszek értük, amit csak lehet.
Tudom, hogy a kertnek nem túl jó ez az idő, még a meztelencsigák sem bújtak mélyre, mikor szedem a rukolát, mángoldot, mindig találok a leveleken, de azért örülök is. Vetettem borsót, és rendezkedek. Sőt már egy kicsit a palántákon jár az eszem. Foglalkozzam-e velük, vagy vegyek készen. Még nem döntöttem el. Bár nagyon csalogatóak az új ház széles ablakpárkányai...