Néhány kép augusztusból és szeptemberből.

Megvagyunk, jól vagyunk, csak éppen nem kertezünk, és legfőképpen nem számítógépezünk,  blogolunk. Pedig szeretnék, talán még lenne is miről írni, de a sót most az építkezés és az iskola lopta el.
A kicsik legyet fognak.

Hajóznak.

Körtéznek.

Kukucskálnak.

Történtek végre változások az udvaron is. Lett térkő és elkészült az árnyékoló. A mókik nagyon élvezik. Én is fogom, ha végzek a festéssel.

A térkő végül Barabásék Badacsonya lett Holdfény dekorral.

Feri burkolja az árnyékolót.                             Én kiszínezem.

Lassan elkészül.

Ui: A nyári kertészkedésem egyetlen fűnyírásban teljesedett ki, melynek lezárásaként sikerült egy kővel kilőnöm az egyik három négyzetméteres ablakot. Többet sem nyúlok fűnyíróhoz....



Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ó, már nagyon vártam, hogy jelentkezz! Gondoltam, hogy sok a munka, s az iskola is megkezdődött.
Nagyon szépen haladtok, ügyesek vagytok. Most első a ház, majd jövőre több idő jut a kertre.
Aranyos a kis kukucskáló.
Marika

kovtama üzenete…
Én is mindig benéztem és végre ma reggelre lett olvasnivalóm. :) Nagyon tetszik a ház.
Holdgyöngy üzenete…
Mindent leírtak helyettem. Hiányoltalak.
ivetabt üzenete…
Nagyon szép ez a ház! Meli, most akkor csak ebben laktok? Vagy hogy? Mert volt ott egy régebbi ház is, ha jól emlékszem, elől.
Juhmeli üzenete…
Marika, köszönjük a biztatást, azért fáj a szívem a kertért, meg nagyon hiányzik is az ott töltött idő, tervezgetés, munka, szimatolás. Azért remélem, őszözni tudok majd egy kicsit.
Juhmeli üzenete…
Tamara, idén én jobban jártam a blogoddal, mint te az enyémmel.;) Úgy beindulnék, de mire elérek a géphez, se kép, se hang. Örülök, hogy tetszik, nem mindenki osztja a véleményünket.:)
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, jól esik, köszönjük, nekem is hiányzik a blog, a saját is, másoké is.
Juhmeli üzenete…
Sw, a régi házban volt négy egybenyíló szoba, egy fürdőszoba és egy padlásfeljáró. Ezek a szobák lettek/maradtak a hálószobák, az új részben pedig az előszoba, a nappali-konyha-étkező, még egy wc, egy fürdőszoba, egy kamra és egy hálószoba került. Mindent használunk. Kivéve az új hálót. Messze van a mókiktól, de majd belenövünk.