Új terv

Ma még munkába indulás előtt meglocsoltam a borsót, mert nálunk sajnos nem esett, pedig nagyon vártuk. Ahogy ott álltam, álmosan, kócosan, átnéztem a szomszéd ágyásra. Látom ám, hogy az őszi fokhagyma is sárgul, így már írtam is a listát a fejemben, miszerint még ma be kell üzemelni a téli álmot alvó szivattyúnkat. Megkapáltam, ha már ott voltam -pizsamában, gumicsizmában- a fokhagymát. Igazán nem sok, de ennyi nagyon kellene, hogy szépen teremjen. 
Mire felértem, törpemóki is felébredt talpig lázban, így ma itthon maradtam vele, a kerttel, a házzal, a háztartással. Nem mondom, hogy már vettem is elő a képzeletbeli listát, hogy mire is lesz akkor elég a kényszerpihenő, mi mindent tudok elvégezni, mibe tudok belekezdeni és mit tudok folytatni. 
Például folytathatom az ablakmosást, vagy a tegnapra tervezett előszoba rendbetételt, kabátok, sapkák, sálak, cipők válogatását. Közben meglocsolhatom legújabb projektem alanyait. A ház körüli területre, amit most törmelék, homok, sóder, zúzottkő borít, egyszerű kertet terveztem. Zöldet. Fű és gyertyánból kialakított fasor, sövényesre metszett koronával. Fetrengővel...Jelenleg így állok vele:
11 gyertyáncsemete. 
Már a veteményesben élvezik vendégszeretetemet.
Ilyet szeretnék belőlük csinálni:

Pleached Hornbeam hedge; garden by Charlotte Rowe; part of a photo by Margaret Majerus.
Ez a terv.
A folyamat nem túl bonyolult.
Elméletileg.
Néhány év. 
Addig legalább kinő a fű a ház körül.

Most pedig visszatérek rövidtávú terveimhez, amit a reggelivel kezdek, teregetéssel folytatok, miközben orrocskát törlök, piros orcácskára puszikat osztok, és így tovább, és így tovább.

Megjegyzések

Dominika üzenete…
Jobbulast a kis betegnek!
Juhmeli üzenete…
Dominika, köszi, egész jól pörög, csak gyorsan fárad, akkor megpihen, aztán mehet tovább a móka.
openeyes üzenete…
roppant merev design :) - majd lássunk fázisképeket.
gyógyulást a mókinak.
Juhmeli üzenete…
Openeyes, tudósítok a történésekről, egyelőre próbálom életben tartani őket.
openeyes üzenete…
menni fog - rambó fák ezek :)