A Fű

Ma munka után sor került A Fű első nyírására. Természetesen Feri vette kezelésbe, elvégre szoros kapcsolat fonódott közöttük, felejthetetlen élményekkel, és ez most már -szerintem- így is marad.

Messziről egész pofásan néz ki.

A leanderek alkotják a takarást az utca felé.

A Fű és a medencetisztító lány.

Mert munka után édes a medencetisztítás.



És mától nekem is elindult a nyári szünet.
Viszlát mindennapos készülés!
Azért gyűjtöm a döglött ízeltlábúakat és az ötleteket a jövő tanévre...
És írom az eszközbeszerzéshez a listát, hogy minél változatosabban gyötörhessem a gimnazistákat,
És küldöm a szigorúan kiporciózott házi feladatokat a faktosoknak nyárra,
Mert jövőre is lesz érettségi,
És persze hazahoztam az összes tankönyvet, mert mindenféle terveim vannak.
Még. 
Remélem ez a késztetés hamarosan elmúlik.
Talán addig az ágyhoz kéne ragasztanom magam. 
Vagy a kerthez.
Esetleg a konyhához.









Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Látom nem tudsz nyugodni, dez így az igazi. Szerintem.
mancoka kertje üzenete…
Jó pihenést a nyári szünetre a gyönyörű kertedben, a családod körében! Élvezd azt a sok szépséget, szeretetet, ami körülvesz téged!
Ismerem ezt az érzést, a terveket, a lenyugvást, aztán augusztusban az újra ráhangolódást, a tervezést, a várakozást az új tanévre, és azt az izgatottságot, ami minden évben megelőzi a tanév kezdését.
Legyen olyan szép a nyarad, ahogyan megálmodtad!
kovtama üzenete…
Szeptemberben te fogod a biológiát tanítani Kiskorúnak?
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, még tart az iskolai lendület.;)
Juhmeli üzenete…
Mancoka, köszönöm a kedves gondolatokat. Nem álmodtam meg a nyarat, inkább elfogadó állásba helyezkedtem és örülök mindennek, amit hoz. No nem Kaci fülgyulladásának, de az sem a világvége.
Juhmeli üzenete…
Tamara, igen. Két iskola egyetlen biológia tanára vagyok.;)