Reggelek

Ma reggel lassan ébredtünk, nem is igen siettünk sehová, így amikor mégis feltápászkodtam az ágyból, és csukott szemmel lebotorkáltam kinyitni az ajtókat, alig hittem a szememnek, szinte nem lehetett látni az udvarban a párától. Pedig már fél hét is elmúlott, az igazi hűvössel együtt. Aztán persze a nap gyorsabban szétzavarta az apró vízcseppek tömegét, mint ahogy ezt a két kattintást elvégeztem a telefonnal, és addigra már én is megkaptam a kávémat az ihletemet a mai naphoz.



Ezek után kiengedtem a baromfiakat az udvarukra, és bevetettem magam a veteményesbe. Elültettem a maradék, csenevész palántáimat a borsó helyére, szemrevételeztem, hogy milyen jót tett a múltheti eső a növényeknek, mindenki megtáltosodott, virágba borult a paradicsom, hatalmasat nőtt a paprika, teremnek a cukkinik, kikelt a zöldbab. Kigazoltam a hidegágyat is, előkészítem őszre-télre, és előástam a magokat, amikből vetni szeretnék a fokhagyma megüresedett ágyásába. 



A hidegágy igazi csigalakótelep volt.
Több száz kisebb-nagyobb házas csiga vonult át a szomszédos spárgaágyásba az akcióm után.










Megjegyzések

kovtama üzenete…
Nagyon tevékeny voltál. Én bezzeg szinte csak a lábamat lógatom már napok óta. Kb. mióta hazajöttünk a Balatonról. :)
Juhmeli üzenete…
Tamara, és a gyerekszobák módszeres rendrakását nem is említettem.:) Egyébként most van erőm, meg energiám, és kedvem, aztán sajnos gyorsan elfogy, úgyhogy igyekszem kihasználni, amíg tart. Te pedig csak pihengess nyugodtan, mert te alapból pörögsz úgy, ahogy én csak nagyritkán.