Tegnapi zsákmány

Míg a többiek odabent a kirándulás megpróbáltatásait és a gyorséttermi uzsonnát feküdték ki a kanapén,  körülnéztem a kertben is. Megkapáltam a mákot, őszi fokhagymát és elláttam kerti zöldekkel tyúkország népét, akik majd megőröltek a boldogságtól egy kis tyúkhúrtól, pitypang- és mángoldlevéltől. Az őrjárat során örömmel nyugtáztam azt is, hogy már nem csak mikroszkóppal lehet észrevenni, hogy csírázik a borsó, a spenót, a retek. Végül leszüreteltem a karfiolokat és rám maradtak a tojásgyűjtés izgalmai is.

A kiserdő színpompás és illatos.
Visszatértek hozzá az őszapók is, akik szigorú napirend szerint jelennek meg és csipegetik a juharok rügyeit.

Újabb nárciszok nyíltak.

Mindig elfelejtem, hogy ilyenem is van!

Lapos őszibarack. A legszebben virágzó barackfajtánk.
Remélem idén bele is haraphatunk.

A eper szinte egész télen virágzott.

Kapálás előtt a veteményes. Várom, hogy ma is kimehessek egy kicsit rendezkedni benne. Mert dughatnékom van. Egy egész kosárnyi.

A zsákmány.
Színes tojás, színes karfiol.






Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Én is láttam virágzó epret, azt hittem őszről maradt... Az a nárcisz gyönyörű, még nem láttam ilyent. Micsoda kincsek vannak nálatok.