Alszanak a gyerekek

Gondolkodtam már egy ideje, hogy a szépen piruló hortenzia virágaiból a kevés szépérzékemmel és még kevesebb kézügyességemmel koszorút kellene kötni. Eddig a megvalósításnak csak az állta útját, hogy nem tudtam kitalálni, miből készítsek alapot. Mára azt is megálmodtam. Vékony, szófogadó szőlővesszőket vágtam, leleveleztem, a kacsokat meghagytam. Szeretem  a szőlő rugalmas dugóhúzóit. Egy vesszőből kötöttem karikát, a többit rátekergettem. Vékony madzaggal rögzítettem. Ezután vágtam kisebb hortenziafejeket, gyengébb szárúakat és belefontam a szőlőkoszorúba. Ezt is madzagoltam. A madzagolás volt a legnehezebb. Átbújtatni a vesszőkön és megfogni a másik végét úgy, hogy közben lehetőleg minden a helyén maradjon és ne nyomorgassam tönkre azt a részt, ami már sikeresen túlélte a korábban végrehajtott hasonló műveletsort.

 Képességeimnek ismeretében bátran kijelentem, hogy a végeredmény jobb lett, mint reméltem és masszívabb is.

(Ideje az ajtómosásnak is... 

Ha elalszanak a gyerekek.)

Megjegyzések

Pedke üzenete…
Nagyon ügyes és kreativ vagy,klassz lett!
Nálam is most száradnak a fejek, lehet "lopom" az őtledet és őszi altódísz lesz belőlük:-)
BoGyo üzenete…
Nagyon szép lett!!! Imádom a hortenziát, mintha sok-sok pillangó lenne:)
Otthon Művek üzenete…
Jajistenem, annyira jól néz ki!!! Tényleg, és még soha nem láttam hortenziakoszorút, azt hiszem, abszolút pionír vagy!
Holdgyöngy üzenete…
Ügyes voltál!
Juhmeli üzenete…
Köszönöm a dicséreteket.
A "Kertészeti Magazinban" szoktak lenni virágkötős, csendéletes cikkek, azt nézegetem évek óta. Koszorúkat, csokrokat, asztaldíszeket. Remélem, hogy szépen fognak megszáradni a fejek, mert ezek frissek, puhák, zöldek voltak, a szőlő már lekonyult, azt levágom róla.
Unknown üzenete…
Gyönyörű lett!Kedvet kaptam hozzá én is...:)