Egy csepp ősz képekben

Képjo 017 
A 3 éves Golden almafa termése.

Képjo 010 
Még mindig körteszüret.
Még mindig ugyanarról a fáról csak más fajtát.
Talán Bosc Kobac.

Képjo 002
Kukacos almából idén is jók vagyunk.
De legalább már kezd érni.

Képjo 051 
Színesedik az évelőágy.
Az eperfa is gyönyörködhet bennük.

Képjo 059 
Szőlős-mozi.
Kötelező kilépő a kék száj.
Nyelv.
Bajusz.
Esetleg szakáll.





Képjo 032



Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
S micsoda kosara van annak az almának!
Unknown üzenete…
Klassz! Szívesen nézegetnék még több részletet az évelő ágyásodról!
BoGyo üzenete…
Óóó, az az évelőágy nekem is de tetszik!
Petra üzenete…
Irigylem, hogy ennyi sok körtétek van!:)
Sajnos kevés körtefát ültetünk, pedig milyen finom is a gyümölcse!

Szépen sárgul az eperfa lombja.
csakBea üzenete…
Még csak most kezd érni az alma? Mi már meg is ettük (nem volt sok)a szeptemberben érőt augusztusban, a novemberben érőt egy hete. A savanyú almát szeretem :)

Meli, mit lehet kezdeni a zöld paradicsommal? Ott áll lábon a sok zöld pari, de szerintem ez már nem fog megérni. Leszedjem és hagyjam az asztalon, tegyem a hűtőbe, vagy menthetetlen és dobjam ki?
Dominika üzenete…
Beültek a szőlősbe... :-))) Nagyon aranyosak!
HP üzenete…
Milyen szépek a képeid! Gratulálok a körtékhez, meg a kukacos almához is! :)
Juhmeli üzenete…
@Holdgyöngy: Tavalyi kreáció, de még jól működik.

@Kriszti: Majd jövök vele!

@BoGyo: Vannak csúnya részei is, de majd azokon gondolkodom, hogyan lehet kicsinosítani.

@Petra: Nekünk volt három körtefa, mikor ideköltöztünk. Most tanuljuk, melyik micsoda, mikor érik, milyen ízű. De ültettünk is hármat. Gyanús, hogy abból kettő szerintem már volt itt is. Nem baj.:)

@Bea: És ezek még éretlen almák. De így kell.

A zöld paradicsomból én főztem lekvárt. Nem volt rossz ízű, valahogy mégsem fogyott el. De van aki megsüti, kirántja, savanyítja. És van, aki elteszi utóérni, karácsonyra jó lesz. Állítólag azt kell megnézni a teljesen zöldeknél, a felboncolt teszt-példányon, hogyha belül kezd színesedni és elég lédús, kocsonyás, akkor van esély a beérésre a hasonlóan nagy példányoknál. Amiken egy kis szín is van, azoknál még jobbak az esélyek. Ezeket papírba csomagolva, mint az almákat, egy rétegben tárolva, akár egy papírszatyorban (is)hagyjuk. És várunk. Sokat. Idén én is ezt szeretném kipróbálni, mert lekvárral nem bajlódom, megvan az összes tavalyról.

@Dominika: És itt még nem is látszik, hogy mennyire zárt a bunkijuk. Van bejárat, meg ablak is.

@HP: Köszönöm, nagyon örülünk neki. Kíváncsi vagyok jövőre tart-e szünetet a fa.
csakBea üzenete…
Köszi a tanácsot, akkor felboncolok egyet. Két hete leszedtem egy keveset tesztnek, egy hetet álltak az asztalon, utána beraktam a hűtőbe. Nem akarnak pirosodni, pedig emlékszem, hogy volt olyan, hogy a paprikáról elfelejtkeztünk, és az megpirosodott a hűtőben. Meg az alma is túlérik benne, kásás lesz, ami számomra már élvezhetetlen.