Csövesek az udvaron

A még hátralévő nyaralásunk miatt bíztam abban, hogy az ősz nem kopogtat olyan hamar az ajtónkon, de már augusztus derekán érezhető volt, hogy csak áltatom magam. Így ma végre rászántam magam és a mókik csodával határos együttalvásának ritka perceit az elárvult medence leeresztésére áldoztam be. Míg bokáig gázoltam a langyos vízben és süttettem a derekam a napocskával, megküzdöttem a Maradékokkal, akik úgy gondolták, hogy végre elérkezett az ő idejük is. Miután nyáron valamennyi fürdőzést a medence mellett asszisztáltak végig, most a kacsamagasságra ereszkedett perem és a vízcsobogás a beígért tepsi ellenére is leküzdhetetlen csáberőnek bizonyult, így alkalmas pillanatokban átrongyoltak a medencén, vagy sunyi módon csak bele-bele mártogatták sáros csőrüket a téli szállásra készülődő pancsolóba. Szóval bokáig a vízben gázolva, napocskameleggel feltöltődött a háttal, kacsákkal küzdve a vízcsobogáson túl halk vinnyogást hallottam. Macskacsalád vert tanyát a kerítés tövében. 
 Csőlakók.
Anyja és fia.
 A rebarbara is jó búvóhely.



Megjegyzések

BoGyo üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
BoGyo üzenete…
Pedig biztos gondolták a hápik, hogy milyen kedvesek vagytok, hogy ekkora úsztatót raktatok ki nekik:)
Nagyon aranyosak a cicók!
Andrea üzenete…
Meli!
Azta mekkorák a rebarbaráid, az enyémek már megint eltűnőben vannak elég rendesen.)))

De édes kis cicuskáitok lettek már megint. Na és a kacsák a felfedezésükkel....))))
Eszterkertje üzenete…
Ha még kormosak is lennének belül azok a csövek, végképp a Szutyejev- mesék jutnának eszembe :o) (A három kiscica)
Juhmeli üzenete…
BoGyo, hát nagyon boldogok voltak és nagyon okosak is. Csak mikor a hátamat látták, akkor ugrottak be. Szabályosan kerülgettük egymást, én azért, hogy szemmel tartsam őket, ők azért, hogy ne lássam őket. Mint egy ringlispíl.:)
Juhmeli üzenete…
Andrea, az ajánlat még áll rebarbaraügyben, de ilyenkor a csemeték már visszahúzódtak nekem is. Októberre már ezek sem lesznek sehol, elmennek aludni.

Macskák továbbálltak, legalábbis a csövekben tegnap nem láttam a kis köpködő vadmacskákat.
Juhmeli üzenete…
Eszter, tényleg, nekem eszembe sem jutott, pedig minden nap kézben van a könyv. Négyen voltak, gyönyörűek. Igencsak megfájdult a fogam egyre. Feri ki is akadt volna.:)